Torsdag 29.03.12

SEMESTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN vad jag har längtat efter denna dag.
Två veckor kanske inte är så länge, men så otroligt skönt att komma bort från Norge
och bara mysa hemma med familj & vänner.
Åka till Turkiet, och där vet man aldrig var som händer.
SÅ SKÖNT !!!!


Var ner till förrådet och hämtade upp lite kläder som ska med på resan.
Provade ett par jeans som jag inte kunde ha och nu sitter de SJUKT BRA ;)
Så nöjd på mig själv !!!

Imorgon kl 8 ska vi iväg och träna
Så vi hoppas att vi kommer iväg så tidigt som möjligt.
Hoppas Linnea är snabb på att jobba ;)

Sju timmars bilfärd imorgon.
Känns underbart när vi väl är framme :)

Packat två resväskor och jag är inte färdig med det ännu ;)
Det hänger på tork ;)

Äch, jag skriver en annan gång.
Har inget att skriva om nu ;)
Ska kolla på bigget loser Sverige, kan de så kan alla gå ner i vikt, bara man har en vilja.
SÅ STARKT JOBBAT !!!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0