Torsdag 08.03.12

Allt i mitt huvud är träning och förbrukning och intag av kalorier.
Jag börjar bli som Kenneth, han var värst förra sommaren..
Men det är ju bra. Tränaren på EVO sa till Kenneth att han har byggt upp sig ;)
Jag tror att han blev lite mallig :)


Själv så slog jag mitt egna rekord på att springa.
FAN vad motiverad jag blir av att tänka på mina shorts, ha ha.
20 minuter utan stopp, stannade och gick i någon minut sen sprang jag ytterligare 15 minuter FAST jag hade håll.
Det är väldigt starkt jobbat av mig.
Nog för att jag har hållt på en timma, men då har jag små joggat och gått.
Men nu börjar jag känna mig nöjd med konditionen :)
Äta rätt och göra av med minst lika mycket som man proppar i sig :)

Tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut efter träning.
Man ser vart jag svettas mest ;) he he



Kanske det är där det är mest fett ;)


Nu har vi bokat hotell i Göteborg, lördag till söndag.
Det kommer nog bli väldigt mysigt :)
Shopping och mysig middag på lördag, åh vad jag längtar

MEN nu ska jag berätta att min lycka DOG när jag fick mail från trafikstyrelsen...
JAG får INTE tillstånd att köra för att jag inte bor i Sverige :'(
SÅ SJUKT BESVIKEN !!!
Men jag ska gå på kursen och sen är det bara att börja köra med Lasse när vi har kommit tillbaka på härlig mark.

Vad ska jag skriva mer då !?
Imorgon blir det en härlig dag på jobbet, bara för att jag har de BÄSTA kamraterna


Puss & kram mina goa vänner

Kommentarer
Postat av: Isabell

Man kanske skulle börja kommentera här ändå, vad tycks? ;)

2012-03-08 @ 21:44:08
URL: http://adesignforalife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det låter som en bra idé Isa :-)

2012-03-08 @ 22:35:38
URL: http://caroliinesworld.blogg.se/
Postat av: Hilde-Gunn

Du er dyktig å trene Caroline :-)

Sees i morgen! Kram

2012-03-08 @ 23:18:53
Postat av: Veronica

Ja, man får tyvärr inte vara glad allt för länge för då kommer gud ner på jorden & saboterar..

2012-03-09 @ 11:08:24
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0