Tisdag 13.03.12

Har nyss kommit in från träning det var så skönt.
Jag är så grymt nöjd med mig själv ;)

Idag skulle min älskade pappa fylla 46 år, men tyvärr så kan vi inte fira med honom.
Han har nog en fest där han är, men de som har lämnat oss på jorden


Vi hade det super mysigt i Göteborg, lördag & söndag.
Shoppade en hel del ;)
Köpte nya kläder och två par skor, bikini och en varsin resväska :)

Nu börjar resan att närma sig, är så taggad och det ska bli så härligt att komma HEM och åka bort
och vara med nära & kära.

Springturer hemma kommer det att bli, ska även flirta med farmor om jag får låna hennes cykel och
cykla ut till Hög :)
Kan inte sitta still en vecka när man håller på och tränar som man gör nu ;)

Well, det var allt.
Inte mycket men något :)

Jag älskar min Kenneth mest av allt på denna jord

Kommentarer
Postat av: Frida

Kram till dig gumman <3

2012-03-13 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0