Onsdag 14.03.12

Stress och åter stress på jobbet idag.
Men som tur var så mötte sötaste Linnea mig och vi gick och tog en glass i det fina vädret :)

Ångesten växte på mig så jag gick och tränade :)
Så nu känns det bättre :)

Jobb imorgon plus medicinprov, det går nog bra :)
Kan jag hoppas iaf ;)

Iallafall så blev det ett missförstånd mellan Kenneth & Mikael.
Vi åker inte den 6e april, vi åker den 4e ;)
Skönt det :)
GUD VAD JAG LÄNGTAR !!!
Eller vi ;)

Ska iaf berätta att jag kommer i mina gamla jeans ;)
Det är till o med "stora" ;)
Men jag ser absolut ingen skillnad :p

Jaja, det var väl allt för idag.
Nu ska jag kasta mig in i duschen och sedan läsa lite på provet imorgon :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad har du för mål då och har du långt kvar och vart ligger du nu :)?

2012-03-15 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0