Onsdag 07.03.12

Jag måste erkänna att det var sjukt tråkigt utan blogg.
Det är ju här jag lägger upp alla mina bilder osv.
Det är inte lika kul att lägga upp bilder på facebook ;)
He he.

Jag vet inte vad jag skrev i de senaste inläggen, men jag kan börja med det som har hänt på den senaste tiden.

Vi åker till Turkiet den 6.04 ;)
Godkänd semester så det var en väldigt stor lättnad på mina axlar (som redan bär stora tyngder)
Vi åker hem den 30.03 så vi hinner vara med familj och träffa goa vänner prata med banken osv :)

På måndagen den 02 april så ska jag och Lasse gå på handledarkurs :D
ÄNTLIGEN.
Varje gång vi är hemme så är kursen på en MÅNDAG och då har vi redan åkt tillbaka till Oslo.
Men nu jäklar inamma så ska jag också ta körkort ;)
Har beställt hem körkortstillstånd så det ska jag ordna så fort det kommer hit.
För om jag får det i rätt tid så ska vi börja köra direkt efter kursen eller när vi kommer hem från Turkiet ;)
Det känns "såååååhäääär" skönt kan jag lova er mina söta läsare !!!
Överlycklig till tusen igår när jag ringde och bokade tid.
Babblade på med hon i telefon bara för att jag blev så glad ;) ha ha
Lite pinsam får man väl vara tycker jag :p

Så jag har planerat att köra en intensivkurs när vi kommer hem på "nästa" semester ;)
De ni.
Jag är inte helt bombad som tar en sån kurs och inte kan, för det är såhär va att jag är GRYM i trafiken.
Yes fulkört har jag kört många gånger :p
Trafikregler kan jag lätt som en plätt ;)
Så det kommer nog att gå bra.
Läsa genom boken och köra små tester på datorn så kommer detta att gå gaaaalant ;)

Jag vill ha körkort innan vi flyttar till vårt framtida hus, vill inte tjata på Kenneth och sådär såfort jag ska någonstans ;)
På nästa semester ska vi börja se på hus också :)
Så saker och ting börja klarna upp i livet känner jag :)

Pratade med Carola igår och hon sa, om vi köper hus i tex dalarna så vet ju inte vi om det är bra för oss, om vi kommer trivas. Så det hade varit bra att bo i en lägenhet och känna hur det känns på platsen vi är.
Det tyckte jag var en väldigt bra idee.
Jag berättar för Kenneth vad hon sa och som svar får jag: Ja, men trivs vi inte får vi sälja huset då! Hahahaha.
Så den planen tyckte inte Kenneth om tror jag :p haha.
Goungen min

På måndag 12.03 så firar jag och Kenneth fyra år tillsammans

Det skulle vi fira nu till helgen i Göteborg.
MEN, planen var att vi skulle åka dit och gå på wiskey provning som Kenneth fick av mig i julklapp.
MEN
just den helgen hade de inte öppet för sånt :(
Så nu vet jag inte hur vi ska göra.
Om vi åker dit på lördagen och sover på hotell och myser och har det bra på lördagen.
Eller om vi ska vara kvar i Oslo och göra något mysigt.
Men det blir liksom inte samma sak, för kvällen slutar med att sova här hemma.
Hur kul är det då !?
Jaja, vi får se hur vi gör.
Tråkigt att Liseberg inte har öppet för det hade varit kul att åka dit igen ;)

Och detdär med att komma i mina shorts, det går SKIT BRA.
Fyra
kilo är borta och träningen går väldigt bra.
Går promenader på två timmar och springer på en timma eller trettio minuter gymmet.
Det kunde inte ha gått bättre känner jag ;)
Jag får på mig shortsen men de sitter fortfarande för tajt ;) haha.

Nu tror jag inte att det finns så mycket mer att skriva om.
Ska klä på mig och slänga på lite smink i trynet innan jag åker och jobbar kväll.
Denna kväll kommer nog att bli kul.

Ni som känner mig borde läsa mina inlägg som jag pratar.
FRIDA- prat på alla låååånga utdrag på texterna ;) ha ha.

Nu fick ni lite uppdatering på mitt liv ;)

Puss & kram mina sötnosar



Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj sötnos! Nu har jag invigt din blogg :) Min har varit tyst ett tag.. åkte ju på influensan :( Men vi är nog snart pigga igen och tar nya tag!! Massor av kramar från oss <3

2012-03-07 @ 13:21:16
URL: http://olshyttan.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra att du bloggar igen vännen!! :D Ses halv 4 :) Kramar

2012-03-07 @ 13:47:20
Postat av: Hilde-Gunn

Så det ble blogg igjen :-) Sees snart på jobb, blir en bra kveld med bra folk :-)

Kram...

2012-03-07 @ 13:47:31
Postat av: Caroline

Vad kul att du skriver Frida ;)

Du & H-G skrev samma tid ;) he he !

Kram till er.

2012-03-08 @ 20:47:02
URL: http://caroliinesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0