Måndag 26.03.12

Har inte tränat på ÖVER en vecka, det känns helt förjävligt.
Jag tog min sjuka kropp idag och sprang, det ångrar jag att jag gjorde.
Ont i lungorna och andingen blev så tung.
När ska jag bli frisk.
Men jag tänker trotsa min sjuka och träna ändå, men jag behöver inte springa :)

Nu är det inte länge kvar till vi åker hem.
Fya ynka dagar kvar....
Att inte få träffa sina kära sedan jul det känns oerhört mycket i hjärtat :'(
Men snart får jag krama de igen :)

Jag håller på och *hoppas* på att Kung Kent har en tid åt mig när vi kommer hem från turkiet !!!
Jag skickade mail men fick inget svar så jag ringde.
Men det ser ganska fullt ut för honom så en Magnus(?!) kanske kunde göra det åt mig.
MEN han sa också att det lät stort så jag kanske behöver TVÅ sittningar..
Det hoppas jag inte eftersom vi åker hem den 15 e april.....
Men men, jag kan säga att tatueringen ska sitta på sidan på ryggen ;)
Mer berättar jag inte ;)

Nu ska jag gå och duscha och sedan åka till jobbet..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Magnus (Bodde) har gjort mina tatueringar & kommer göra min kommande också :)

2012-03-26 @ 17:44:23
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0