Lördag 10.03.12

Sitter i bilen mot Göteborg.
Det var så jobbigt att kliva upp ur sängen imorse ...
Det blev ingen träning, ont i alla muskler idag ;)
Så det blir en liten relaxhelg :)

Vi har ca två timmar till vandrarhemmet.

Vi ska förmodligen åka på ett ävantyrsbad som ligger i Lerum, men det gör vi nog imorgon :)

Frida har gjort mig nästan beroende av "Draw something"
Ett väldigt kul spel.
Det senaste hin gjorde var att skriva vad ordet var ;)
Då hjälpte jag henne med det jag ritade.
Det är inte helt lätt att rita på en mobil, speciellt med stora fingrar ;) ha ha.

Kanske skriver senare om jag har tid & lust

Annars få ni ha en mysig helg mina läsare :)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0