Fredag 09.03.12

Jag måste bara få skryta om mig själv !!!
NU sprang jag 32 minuter utan stopp och 15 minuter med jogging och powerwalk !!!
Sjukt nöjd ;)


Imorgon åker vi till Göteborg.
Ska shoppa nya träningskläder och ett eller två par short, linnen och skor :)
Sen vet man aldrig vad som kommer med på hemvägen :)
Vi ska sova på ett vandrarhem som ser väldigt mysig ut.
Iaf på rummet, dubbelrum.
Jag vill inte sova i skilda sängar, vem ska då värma mig om natten ?!
http://www.kvillehotel.se/

Visst ser det mysigt ut ?! :)

Imorgon innan vi åker så blir det en tur på gymmet.
Ska springa minst en mil på bandet ;)
Mitt mål för imorgon :)

Jag är ett träningsfreak, och det är jag stolt över !!
Kom ihåg i somras då jag blev
arg på Kenneth för han höll på, men nu när jag tänker efter så
var det ganska överdrivet.. För hur skönt är det inte att komma hem EFTER träning och känna att hela kroppen dunkar och svetten bara rinner !?
SJUKT SKÖNT !!

:D

Jag funderar på att boka en tid för tatuering nu när vi kommer hem.
Jag tror jag vet hur jag ska göra ;)
Men det berättar jag inte :)



PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0