Glädje :')

Satt för en liten stund sedan & drömde mig bort :)
Började lite smått & gråta :')
Ibland känns livet extra bra, jag har allt jag behöver i mitt liv.
Nästan allt, ett bra jobb fattas, men det kommer med sin tid också ;)
 
Jag längtar så mycket till de två största dagarna i mitt/vårt liv.
Att man kan längta så mycket till något som man vet kommer bli sant, en vacker dag.
 
Herregud vilka jåpa jag är :')

Ska strax gå mot stan för att möta upp Frida, vi ska handla julklappar :)
Köpte till farmor & farfar och Carola igår :)
Så nu är det Kenneth & Linnea kvar, sen har jag till alla.
Nästan, Lasse är kvar. Men Kenneth kommer nog på något ;)
 
Ska jobba från 15.30-21.30 & sen är jag ledig i en vecka.
Vill inte vara ledig så länge, så jag hoppas att jag får något jobb i veckan ;)
Helgen tänker jag inte jobba, behöver lite tid med Kenneth också ;)
Vi jobbar om varandra hela tiden, jäkligt tråkigt..

Ses bara när vi ska sova, typ :p
 
Till helgen är det bakar helg :)
Linnea & Frida kanske kommer & bakar :)
Det kommer bli super kul tror jag ;)
Men om Kenneth får tag på en kaka, då är alla slut :p
Största kakmonstret någonsin, det är min man ;)
 
Jag har träningsvärk från helvetet, löpte intervall i förrgår & har sjukt ont idag !!
Meeen vill man vara fin får man lida pin har jag hört :p
 
När vi kommer hem ska jag prova Carolas brudklänning ;)
Det är något jag längtar till, har nog aldrig provat en sån förr ;)
Spännande :D
 
Linnea gjorde en brudfrisyr på mig igår ;)
Det blev jätte fint :)
Tänk när jag får göra en sån på riktigt :')
 
Nej, det var allt för mig idag.
Nu ska jag klä på mig :)
 
Puss
 
 
Bästa svärmor & bästa svärfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0