Dagens rubrik ;)

Åh vad jag blir knasig på folk & mig själv ;)
Har länge gått & gruvat mig för att ringa en läkare för att boka tid till en undersökelse.
När jag ringer så är det lång kö så jag knappar in att de ska ringa upp.
När hon ringer så säger hon att jag ska SKICKA in hänvisningen för att få en tid.
VA, skojar du med mig eller ?!??
Då har jag gruvat mig, i 1½ månad helt i onödan.........
Men men, nu får jag skicka ett brev & vänta på en tid ;)
Gruuuvar mig, tur att Kenneth ska med.
Men jag har en till läkare att besöka också som jag måste boka en tid hos.
Får ta och göra det idag också..
 
Igår var det katastrof på jobbet, jag var ganska glad när jag slutade.
Usch & fy.
Nu har jag slitit sönder min kropp ännu mer ;)
 
Handlade de sista julklapparna igår, lugnt & skönt och ingen stress tänkte jag då.
Då ringer min lillebror & säger att det är försent att boka biljetten (konsert som han skulle få)
så då måste jag på stan igen & köpa till honom. Sen har jag till alla.
Skönt att vara färdig nu istället för att gå de sista dagarna :p
 
Måste på Ikea snart, dör av att jag inte har några ljus.....
 
Nej det var allt för mig.
Justja, det har snöat här inatt :') Myyysigt...
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0