20.12.2012

Herregud vad grejjer man tar med sig som tjej....
Hela min garderob är borta (nästan).
Väskan går nästan inte att stänga ;) hahaha.
Men jag har inte packat färdigt heller för det hänger kläder på tork ;) hehe.
Hur ska jag få plats med allt ?!
Jaja, det tar jag då :)
Imorgon, äntligen åker vi hem...
Fy vad jag har längtat...
 
I förrgår färgade jag & Linnea håret. Man får så mycket bättre självförtroende när hela håret är fint ;)
Jag måste berätta en sak, jag höll på att dö av skratt & chock ;)
Linnea säger "Jag går & duschar nu" Okej tänker jag, alltså registrerade inte jag att hon skulle duscha hela sig.
Så jag går mot badrummet (dörren var öppen) där stod hon helt naken. Haha, jag höll på att dö av skratt :p
Hon blev nog mest förvånad varför jag stod i hallen & gap skratta ;)
 
Jag har suttit & skrivit julkort, men inte skickat de. Så det måste jag göra.
Annars får inte folket kort av oss ;)
 
Den enda julklappen som är kvar, det är min brors... Men den ska jag köpa i Hudik..
Annars är jag färdig, eller vi för alla klappar en genensam ;)
 
Nej det var nog allt för mig. Kommer inte skriva något förns januari, så
 
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR MINA SÖTA LÄSARE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0