17.12.2012

Började dagen med att städa badrum & garderoben.
Alltså, jag behöver en större garderob ;)
 
Det snöade så vackert här i lördags, men igår började det regna.
Det slår nog aldrig fel att Oslo (Norge) måste ha regn mitt i vintern...
Man kanske ska flytta till ett varmt land där det knappt regnar ;)
 
Funderar på att gå på stan, måste ha kläder till begravningen :'(
Det är det värsta som finns, att ta farväl av en god människa :(
Men han har det bra nu. Där uppe med de andra nära & kära
 
Ska fundera ut en " till minnet" av min pappa till jul.
Måste komma på vad jag ska skirva först.
Farmor skulle göra det, fast hon inte tycker om att läsa sånt
Bästa vän
 
Tack för mig.
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0