03.12.2012

Jag är så dålig på att skriva blogg ;) Helt sjukt :)
 
Idag, om en liten stund ska jag på stan & handla lite julklappar :)
Till Kenneth & Linnea, famor & farfar :)

Jag kan knappt vänta till julafton. Jag saknar Carola så mycket. :(
Sist jag pratade med henne varade det samtalet i 25 minuter & idag pratade vi närmare 30 minuter :)
Det är så skönt att prata med henne, vad det än är.

Längtar även efter mina syskon & farmor & farmor såklart :)
Men det är bara 18 dagar kvar tills vi alla får kramas med varandra <3<3
 
Igår var jag till gymmet, motiverade mig som fan i huvudet & sprang som en dåre ;)
Det var så sjukt skönt :)
Idag ska jag träna styrka & imorgon kondition ;)
Varannandag alltså ;)
 
Måste komma igång nu, orkar inte se mig själv i spegeln snart ;)
Äh så fet är jag inte, men rund & go är jag :)

Ser ut som vanligt alltså :)
 
Ringde & pratade med mormor idag också ;)
Det var faktiskt väldigt trevligt, jag tror att hon blev förvånad ;)
Berättade om vår lägenhet & fick några tips av henne :) 
Efter jul så ska vi dit & vara med henne & min moster + hennes barn :)
Det blir nog väldigt mysigt :)
 
 
Har precis pratat med vår mäklare & nu har vi SAGT UPP lägenheten.....
Ååååh vad skönt :)
Så 1 April så har vi ett nytt hem <3
Allt är bättre än denna lägenhetet :o
Det känns så rätt & otroligt skönt mina vänner :)
 
Det var allt för idag :)
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0