01.12.2012

Ja, men då var det väl bara att välkomna december månad :)
Härligt.

Sitter & läser på FB att alla hemma i Hudiksvall är insnöad och det är bara kaos.
Jag kollar ut genom fönstret & ser asfallt & vatten..
Norges väder är ingenting att hurra för ;)

Man får aldrig det man önskar sig, vi kanske ska börja önska oss regn så får vi sol/snö ;)
 
Alltså, det är 20 dagar kvar tills vi åker hem, hem säger jag.
Det är ju inte hem eftersom det är här i Oslo, men hem hem till nära & kära :)
Skulle ha varit ut & köpt julklappar till Kenneth.
Men, det tar jag en annan dag ;)
Har ingen lust att gå just nu :)
Han är & hjälper sin chef med att flytta, så jag har suttit här & sett på julkalendern ;) BARSLIGT !!
Satt & skrattade för mig själv :p
Gud vad fånig jag är ;)
 
Ska jobba ikväll och dag imorgon.
Kände igår när jag var på jobbet att jag fick en sträckning på höger sida av ryggen. Det gör ont än. :o
Jag har allvarliga problem med min kropp.
När jag blir gammal så kommer jag äta panodil 7 ggr om dagen :P :o
 
Idag har jag gjort något som är så otroligt pinsamt, men ändå bra om jag får ett svar ;)
Men jag tänker INTE berätta det för er ;) Det får vänta tills jag vet något mer ;)
 
Nej nu måste jag torka håret & kasta på mig lite make up ;)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0