Igen !

Blev inte så mycket till shopping idag, men lite fick jag hem :)
 
Bricka att ställa glasen på (eftersom det blir så fula fläckar på glasbordet)
 
Eyeliner :)
 
  Två par nya jeans :)
           
 
Köpte en present till Kenneth, den runda karaffen :)
 
Ja det var väl det hela.
Kenneth är & myser med Alexander så jag sitter ensam hemma. I den spökliga lägenheten. Hualigen.
Meen jag är ju en mes när det gäller att vara ensam hemma ;)
 
Jobbar tills tisdag, känns ju sådär att jobba helg plus två dagar in i veckan.
Men det brukar gå bra :)

Fast inte nu när Hilde-Gunn är i streik, det är mindre bra.
 
Söta Mimmie slutade på Hovseter igår för att flytta till Göteborg för att studera.
Hoppas du får det bra lilla gumman, vi kommer sakna dig.
 



Inget mer spännande att berätta för ikväll.
Nu ska jag se film & mysa i min ensamhet :p

Puss & Kram
 
 
 
JUSTJA
Ett par nya skor köpte jag också ;)
 


Kommentarer
Postat av: Hilde-Gunn

Så søt du er Caroline, så ikke at du hadde skrevet om meg før nå :-) og jeg er fortsatt i streik :-( håper streiken er over til helgen, så får vi jobbet sammen :-)

Svar: Ja jag saknar dig på jobb Hilde-Gunn. Håller tummen att det är över snart :)
Caroline Göstasson

2012-09-17 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0