27.08.12

Idag när jag gick mot tunnelbanan höll jag seriöst på att frysa ihjäl !!!
SÅ KALLT !!!
Hösten kommer väldigt, väldigt för fort. I Oslo har vi inte ens sett sommaren.
2 sista veckorna i Maj, då hade vi vårt sommar väder.. Hualigen..
Vi åker förmodligen till ett varmt land över jul & nyår :)
 
 
Det börjar gå upp för mig att det är bara 2 månader kvar tills jag slutar på jobbet.
Men jag har inte fått panik ännu ;)
 
Det blir ingen tur till Hudiksvall nästa helg !
Det blir bara en dag som vi är hemma, och alla vill ses.
Känns lite meningslöst att köra 7 timmar på fredagen och 7 timmar på söndagen.
Så vi får mysa hemma istället.
Det kommer ju fler marknader :)
 
Ibland när jag sitter & ser på Kenneth, så inser jag hur mycket jag älskar honom.
Det händer flera gånger i veckan.
Det är bra att det "nya kärleken-känslan" finns kvar :)
Trots att vi levt under samma tak i 4 ½ år :)
Bästa bästa bääästa människan jag vet.
Vad vore jag utan honom !?
Allt vi har upplevt tillsammans, sett & gjort.
Det är det bästa jag har varit med om.
Nog för att allt går lite upp & ned.
Men vems förhållande går som på rosa moln !?
Vi bråkar aldrig, men små gnabb blir det ibland :)
Svartsjuka, tssss. Jag vet att han bara älskar mig :)
 
Ni ser hur mycket jag bloggar, det kommer ett inlägg lite då & då :)
 
 
Januari 2011 :)
 
 
April 2012 :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så jätte mycket!! :)

Svar: :)
Caroline Göstasson

2012-08-30 @ 12:46:02
URL: http://Siivonenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0