22.08.12

Har nyss proppat i mig en äggmacka, eller två faktiskt.
Ska ta och göra mig ordning för jobb, men jag har ingen lust.
Idag är det streik på jobbet ;) Men jag är inte med.
Det är inom fagförbundet. Hoppas att det blir bättre då.
Det tvivlar jag på...
 
Jag förstår inte hur två personer kan ha så mycket kläder.
Kastade igång en tredje maskin, det är minst två kvar :o
Jaja, får vara glad för att det finns tvättmaskin.. ;)
 
Jag har ingenting att skriva om.
Vad ska jag skriva om ?!
 
Ni får gärna tipsa mig ;)
 
Puss & Kram
 

Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson

Guuuudars vilken härlig bild!! <3

Svar: Ja det var väldigt härligt också :)
Caroline Göstasson

2012-08-22 @ 20:49:57
URL: http://olshyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0