21.08.12

Man vet aldrig vad man skriva för att inleda ett inlägg ;)
 
Min dag har varit bra, gruvade mig att komma hem, för jag visste att det behövdes städa...
Har slängt in den första tvätten & nu ska jag ta och dammsuga lite ;) Om någon är intresserad ;)
 
Om 4 veckor så firar jag & Mr K 4 år och 6 månader, jag undrar om vi ska åka till Göteborg, igen.
Fast jag vet inte om vi åker hem till Hudiksvall helgen innan.
Jag har iiiingen aning....

Ska pallra mig iväg till gymmet idag också (peppar peppar)
Men jag ska göra det, har intalat mig själv att det är ett måste.
Det är 4 j*vla månader sedan som jag var så "aktiv" på gymmet.
Det var jag som drog med Kenneth när inte han orkade iväg, då är det ganska bra gjort.
Men nu är allt borta ;) Har ingenting som motiverar mig.
Får lägga upp mål tills jag kommer på något "drar" mig mot gymmet.
 
Nej här kan jag inte sitta och såsa.
Lägger upp lite bilder på lägenheten senare, kanske ikväll :)
 
Puss & Kram
 
 
 
Nej vet ni vad !!??
Jag vill tillbaka till Alanya !!!
Helst igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0