20.08.12

Men hej allesamman. Det var en stund sedan jag skrev något här :)
Kan börja små skriva om alla resor vi har varit på (bara 2).

Första resan som var i april var hur mysig som helst.
Vi gjorde inte så väldigt mycket, sola & bada shoppade osv.
Vi stannade bara en vecka den gången. Träffade nya vänner bla.
Ja inte kommer väl jag ihåg allt som hände då ;)
Kan skriva om vår senaste resa istället :)
 
 
 
      Det kommer mer bilder

Denna gång var vi bara 6 som åkte (sist var vi 12)
Vi var där i 15 dagar (Turkiet, Alanya).
Vi solade & badade hela dagarna. Vi dök (det gör jag aldrig om igen) började blöda näsblod (som jag aldrig har gjort förr) fick ont i öronen (som jag aldrig har haft problem med), fast jag gjorde som instruktören sa. Men det funkade inte så väldigt bra på mig. Sedan dess har jag lite små ont, har inte gått till doktorn heller (får skylla mig själv) . Vi var till Aqua park, det var nog det roligaste på hela resan, det var så otroligt mysigt :) Shoppade & träffade ännu fler vänner =) Gjorde fint i Mikaels lägenhet, möblerade om så nu ser det väldigt bra ut. Vi får ta "större" saker nästa gång :)
Innan vi åkte så tänkte jag att jag & syster skulle bråka/tjafsa hela resan, men inte en enda gång. Vi blev världens bästa systrar. Jag trodde absolut inte att vi skulle bli så nära som vi är nu. Det är helt galet. Så den resan gjorde mycket för vår "syskonskap" ;)
Jaha, och sen då ?!
Kommer inte på så mycket mer om den resan, snorklade och shoppade, ja sånt man gör på en semester :)

När vi kom hem till Oslo och semestern var över, så sa jag upp mig.
Det är nog bland det bästa jag har gjort, (om man får säga så.) Jag känner mig så otroligt lättad att jag vågade ta det steget. Nu är det över, eller nej i Oktober är det över ;)
Men jag känner lite små panik nu, jag har inte fått ett nytt jobb.
Funderar starkt på att jobba inom handel ( fast det inte är bra betalt) men jag vill prova på ett helt annat yrke. Är så trött på det jag håller på med nu. Hade jag inte sagt upp mig så hade jag gått och blivit en "bitter fitta" helt enkelt. Så jag kan inte vara mer glad och nöjd över mig själv.

I torsdags kom min syster & Linnea till oss.
Vi har haft det så mysigt i 4 dagar :)
Vi var på stan och kikade, visade runt lite i stan osv.
Igår var vi ut på Tusenfryd (en nöjespark) det var super kul :)
Linnea ångrade sig lite att hon inte åkte speed monster med oss i början, för hon tyckte det var kul ;) Min syster är allt för feg för att åka något som man åker upp& med i ;)

Och nu sitter jag här, i mitt stökiga hem. Måste städa. Meeen jag väntar liite till :)
Det var väl allt för mig just nu.
Ska försöka hålla bloggen igång, men det är inte så lätt när det inte finns något att skriva om. Ska börja med träningen snart också, hualigen.

Puss
 
Bloggen ser lite knepig ut, det är för att jag körde fast i designen, så nu får den se ut som den gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0